Jakbym nie wierzył na słowo…

Opis kolegi (pisownia oryginalna):

Juz w Polsce niema Geanta ; O!

Zagaduję:

Ja: a co zamiast niego? Tesco? Carrefour?
On: Real😮
Ja: a, no tak
On: dzis byłem w geancie na polczynskiej
Ja: faktycznie
On:patrze na paragonie real ;d
Ja: Metro kupiło Geant
Ja: ale marka raczej zostaje
On:połowa kas byla wywalona
On:i nowe wsadzają : o
On:i podobno ‚nowy system’
Ja: heh
On: Real,- sp. zo.o i spółka
Spółka Komandytowa
ul. Połczyńska 4
01-378 Warszawa
(0-22) 532-06-00
Nr.Ewid. GIOś E0002215wz
NIP 521-29-35-933
🙂
Ja: no i?
On: takie cos jest na paragonie.
Ja: aha

<ściana>

Jedna odpowiedź

  1. Ja też zaraz Ci przepisze z paragonu dane carrefoura! Poczekaj no!

Skomentuj

