Rozmowy niezrozumiałe

Ostatnio przeżyłem dość niekonwencjonalną wymianę SMSów (a potem monolog). Wydaję mi się, że to była próba zawiązania znajomości, ale szczerze mówiąc to chuj go wie o co chodziło… Najpierw dostałem pustego SMSa od nieznanego mi numeru. Odpisałem, zapytując o co chodzi. Odpowiedź brzmiała:

O kolege

Szybko odpisałem:

Pomyłka?

Odpowiedź była dość… krótka

A

…ale zaraz przyszedł ciąg dalszy.

Ale ten numer mam w esemesie to na pewno nie pomylka

Zgodnie z prawdą odpisałem

Jakim smsie? O co chodzi?

Kolejna odpowiedź także do długich nie należała.

Bo ty

Wnerwiony, odpisałem:

Jakie „bo ja”?

Odpowiedź przeszła moje najśmielsze oczekiwania.

Arkadiusz [tu padło nazwisko, ale może nie będę go publikował] dał mi twoj numer i chce bym z toba pisala o antku jego bracie bo arek to mojej mamy maz dla mnie ojczym

Naiwnie odpisałem zgodnie z prawdą:

Nie wydaje mi się. Mam 15 lat i mieszkam w Warszawie. Na pewno o mnie chodzi?

Rozmówca kontynuował jednak wątek

Bo ty masz z nim kontakt ojczym mi tak powiedzial taki jest bo moj ojciec jest w niemczech zostawił matke rok temu i rozwot to co z antkiem? gdzie jest? musisz cos wiedziec

Nie wiedziałem i w tym momencie przestałem się udzielać. W ciągu kilku następnych godzin otrzymywałem takie wiadomości:

Pisz bo umre on mnie pobije grozi mi

Co z antkiem ? Zaraz mnie pobije matka jest u babci a ja mam 25 min ratuj

Umre przez ciebie pisz 23 min raz mnie pobil umre

Umre !

Hej wszystko dobrze ucieklam jestem u wujka w radomiu odp

Nie napiszesz

Odp przepraszam odpisz ok

Prosze.. Wybacz ojczym jest okropny i z tym antkiem to jego zarty to morderca odp

Przynajmniej moi znajomi mieli niezłą rozrywkę…

Odpowiedzi: 4

  1. no wiesz co? tu się rodzinna tragedia rozgrywa a Ty się śmiejesz? wstyd😛

    zgubiłem krzesło podczas lektury. auć.😉

  2. A wiesz co ja przeżywałem gdy dochodziły do mnie kolejne wiadomości?😛

  3. Zajebiste ! Długo nie mogłem się powstrzymać od śmiechu.

  4. może jestem jakiś dziwny ale mnie to nie śmieszy.

Skomentuj

