Przypowieść o Windows ME

Troszkę stare, bo sprzed 2 miesięcy…

Ja: Apple sux
Ja: bo zjebali iTunes pod Windows
Konrad:🙂
Ja: podejrzewam że specjalnie
Ja: żebym Maka kupił
Konrad: hehehe
Konrad: moze i tak
Ja: mocno się wkurwiłem na to iTunes: http://adblog.media2.pl/208
Konrad: no nieźle
Konrad: moim zdaniem lepsze jest porównanie do Windows Millenium🙂 to był dopiero ewenement🙂
Ja: hehe
Konrad: pamiętasz?
Konrad:🙂
Ja: nie miałem Me
Konrad: to chyba najmniej udany system Win
Ja: nom
Konrad: mój tata nauczył się serial number na pamięć, tyle razy go wpisywał

There are no comments on this post.

Skomentuj

