Bóg sprzyja Arce Noego

On: ellow
Ja: ello
On: słuchaj
Ja: ?
On: znasz zespół Arka Noego?
Ja: nom
On: no to Litza z Arki napisał mi maila przez interfejs na www
On: i mail nie doszedł
Ja: hm…
On: bóg mu sprzyja, czyli na pewno wina jest po stronie interfejsu
Ja: który robił poprzedni łebmajster
On: no tak
Ja: rozumiem że mam się tym zająć?
On: ale co, zamawiać egzorcyzmy czy sam zerkniesz?

I jeszcze rozmowa przed publikacją…

On: hihi, smiesznie, ale nie wuem, czy to dobry pomysl, by to publikowac
Ja: w zasadzie to nie ujawnia za wiele informacji
On: jeszcze rzucą na mnie klątwę

Ostatecznie udało się nam osiągnąć kompromis😉

Jedna odpowiedź

  1. Klątwę i tak rzucą za pisanie Bóg z małej! xD

Skomentuj

