Jestem sekciarzem

Konrad: spox
Konrad: a o ktrej proponujesz?
Ja: późne popołudnie mam zajęte przez tą sektę zwaną kościołem
Ja: więc nie wiem – okolice 14?
Konrad: słyszałem o nich, piją w czasie ceremonii krew swojego przywódcy, którego sami kiedyś zabili.

Odpowiedzi: 3

  1. Ja bym się z tym nie afiszowała, Kościół to nielegalna sekta.

  2. Masz stare info, Lanooz. Załatwili sobie legalność, mogą budować świątynie, w których próbują się odkupić za to, że kiedyś zabili przywódcę. Uciekają przed jego zemstą.

  3. I tak nas dopadnie😛

Skomentuj

