Onomatopeje na freestyle’u

Na początku miałem tego nie publikować, ale zmieniłem zdanie. W ten sposób cały świat może się dowiedzieć, że tak naprawdę nie jestem normalny…

Ja: bum bum
Asia L: sniff sniff sniff
Ja: tromf tromf
Asia L: cziki cziki cziki ta
Ja: ram pam pam
Asia L: huch
Asia L: ha
Ja: chuu chuu
Asia L: chlip chlap chlup
Ja: pärsk pärsk
Asia L: umpum fam
Ja: tokkyo-kyoka-kyoku
Asia L: pa pa ra ra
Ja: gobble gobble
Asia L: shru shram
Ja: vakra klara

Chyba każdemu może się to zdarzyć, co? Żyjemy w stresie i w ogóle…😛

Odpowiedzi: 4

  1. Mnie jak czasem coś najdzie to z kumplem gadamy sobie poetycko ; ) Jak w Panu Tadku ; )

  2. ludzka rzecz pogadać…😉

  3. Gdybyś zobaczył prywatne rozmowy reszty ludzi świata…:>

  4. no ladnie… ja ci sie zwierzam a ty wszytsko publikujesz… ;P

Skomentuj

