Jak naliczane są podatki?

Ja: co to się porobiło… http://adblog.xorg.pl/107
Artur: czekaj przeczytam
Ja: k
Artur: taa
Artur: matematyka
Artur:😛
Ja: kurwa, jak mam pół kilo buraków, a sprzedałem właśnie 10 kg marchwii to mam szanse 10% na wygraną w totka😛
Artur: 15% bo nosisz czerwona bluze
Ja: w sumie to nawet 17% bo starzy głosowali na PO😛
Artur: tak beda ci naliczać podatki za 5 lat
Ja: nom
Ja: a nawet podwójnie jak wyjedziesz z kraju😛
Ja: potrójnie jak do Szwajcarii😛
Artur:😛
Ja: i będą mieli kasę żeby wydać 2 mln zł na cięcie kosztów w ZUS😛

(rozmowa z 12 maja, ale wciąż chyba aktualna…)

There are no comments on this post.

Skomentuj

