Uzależnieni

Z okazji nadchodzących Świąt trochę poważniejszy temat (a będzie ich więcej) – uzależnienia.

On: zarejesrtuj sie to dostane nowe monety do gry
On: http://www.travian3.pl/?uc=pl3_1484
Ja: kurwa, nie mam co robić tylko się rejestrować😛
On: no a jak
On: wystarczy jak sie zarejestrujesz
On: ciekawe czy dadza nowe monety i ile – bo nie ma nic napisane
Ja: to nie jest „wystarczy”
Ja: uzależniłeś się?
On: nie pomyliles sie troche ?
Ja: w czym?
On: znowu problem robisz… oczywiscie nie mozesz sie zarejestrowac
Ja: nie mam ochoty podawać im swojego maila
On: haha dobra narka buraku
Ja: nrq
On: nie sorru
On: Wasza Wysokość

I jeszcze jego opis na GG po rozmowie:

Wiejscy filozofowie jak ich lubie ^^😀

Czasami jestem za delegalizacją wszelakich multiplayerów i innych form rywalizacji przez internet. Przynajmniej dla osób niepełnoletnich…

A jak Wy uważacie? Jest uzależniony? Można mu pomóc (pomijając fakt, że ja nie mam ochoty się w to mieszać, ale może jego rodzice…)?

Odpowiedzi: 2

  1. cóż, puścić dzieci do internetu…

  2. Ja bym ankiete zrobil, a moze troche pieniazkow uzbieramy na pomoc?

    :D:D:D
    😆 😆

Skomentuj

