mGadzet vs. 12-latkowie

Napisał do mnie pewien 12-latek…

12-latek: witam
Ja: witaj
12-latek: chciałbym zostać moderatorem na stronie mgadzet
Ja: hmm… nie mamy w zwyczaju dawać stanowiska moderatora każdemu kto o to po prosi; masz jakieś doświadczenie w tej dziedzinie?
12-latek: noo
Ja: na przykład? możesz podać jakiś adres forum?
12-latek: nie moge
12-latek: podac adresu
12-latek: srony
12-latek: strony
12-latek: moj nick to Bzik
12-latek: na twojej stronie
Ja: widziałem
Ja: w takim razie… obawiam się, że nie mam możliwości sprawdzenia, czy rzeczywiście masz doświadczenie
Ja: nie możemy dawać praw moderatora każdemu
Ja: więc moja odpowiedź jest odmowna
12-latek: to mozesz mnie przetestować
Ja: nie możemy sobie pozwolić na testowanie moderatorów
12-latek: to co mam zrobić
Ja: w obecnej chwili nie widzę szansy na to, byś otrzymał takie stanowisko
12-latek: Dlaczego??
Ja: już to napisałem – nie możesz podać żadnego adresu forum na którym jesteś moderatorem
12-latek: byłem
12-latek: moderatorem
Ja: zrezygnowałeś z tej funkcji? czy Ci ją odebrano?
12-latek: odebrano mi ją ponieważ Zupladowałem dla nich gre na komorkę i mnie wyrzucono ale na forum byly juz takie 12-latek: przypadki takie same jak ten
12-latek:moj nick to bzik
12-latek: bzik161
Ja: gdzie? na jakim forum?
12-latek: http://www.forum.musicphone.pl
Ja: gdybyśmy kiedyś urządzali nabór na moderatorów, odezwę się
12-latek: czyli nie??
Ja: w obecnej chwili nie
12-latek: czemu??
Ja: nie znam Cię, a nie mam możliwości sprawdzenia Ciebie w roli moderatora
Ja: przy czym nie mam zamiaru
Ja: urządzać z forum mGadzet pola do testowania
Ja: moderatorów
12-latek: PZdr
Ja: miłego dnia

Zatrudnię asystenta odbierającego za mnie korespondencję… ^^

Odpowiedzi: 4

  1. gdybyśmy kiedyś urządzali nabór na moderatorów, odezwę się

    a między wierszami – „zapomnij”, tak?😀

  2. Interpretuj to sobie jak chcesz😛

  3. Przynajmniej nie zwymyślał Cię na końcu rozmowy🙂

  4. To prawda – plus dla niego😛

Skomentuj

