Fajnych mam kolegów?

Artur G: z twarzy bardzo spoko
Artur G: narazie :*

Marek: dobrze zemnie ostrzegles
Ja:😛
Marek: ok lece misiu karmelowy
Ja: ok
Marek: :*
Marek: ;p

Obawiam się, że niezbędny tutaj będzie mały komentarz. Nie, nie jestem homo- ani biseksualistą. Jestem hetero. Natomiast co do nich nie mam pewności :>

Odpowiedzi: 5

  1. zajebistych;].

  2. […] (To tak w nawiązaniu do wpisu o kolegach) […]

  3. Really nice and interesting website. Thank you a lot! Please visit my site too:

  4. Hi! Your site is very nice! Please visit my homepage:

  5. Thanks for your great site! Visit my sites, please:

Skomentuj

