#0022: O ankietach słów kilka

Ja: kurwa
Ja: właśnie dostałem
Ja: od jakiejś kompletnie mi obcej dupy
Ja: maila z prośbą o pomoc jej kumplowi
Ja: wraz z setką adresów e-mailowych
Ja: których posiadacze też dostali tego maila
Moryc Żółw: a o jaką pomoc chodziło?
Ja: w wypełnieniu ankiety
Moryc Żółw: lol
Ja: znaczy
Ja: w jakiejś pracy na studia
Ja: psychologia, te sprawy
Ja: mam wypełnić ankietę
Moryc Żółw: to nie może sobie sam wyników wymyślić?

Odpowiedzi: 2

  1. Tak jak 90% psychologi. BTW. To jest bardzo dobra baza danych dla jakiegoś spamera😉

  2. Wiem, rozważam sprzedaż jej komuś…😛

Skomentuj

