#0023: Pamiętaj po czym Cię zapamiętają…

Ja: mój kumpel z gim
Ja: był u Ciebie
Ja: na sylwku
Adam: ktury??
Ja: Rafał, przyszedł z Jackiem
Adam: aha
Adam: dziwny troche
Adam: nieznam go
Ja: czy ja wiem
Ja: całkiem spoko
Adam:
Adam: smieszny
Adam: wino pil caly czas

Ja: ej, na sylwku
Ja: byłeś na tej samej imprezie co mój kumpel z gim😛
Artur G: tak
Artur G: jakis tak
Ja: nom
Artur G: ale taki długie włosy miał czy co ?
Ja: nom
Artur G: wino pił

Przerażające… :>

Odpowiedzi: 2

  1. Z tego co wiem, to on pije w dodatku tylko wino mające co najmniej 5 lat😀

  2. Tamto było z 2004 o ile dobrze pamiętam.

Skomentuj

