#0024: „Dziękuję;*”

Wieczorne użalanie się na temat udostępniania pytań na sprawdziany…

Ja: ej, zobacz jaka chujnia
Ja: ja tutaj
Ja: musiałem zrobić zdjęcia
Ja: no dobra
Ja: w połowie
Ja: przesłać je przez Bluetooth
Ja: pojedynczo
Ja: na 6280
Ja: co 7 zdjęć
Ja: wwalać je na kartę pamięci
Ja: i robić miejsce na pamięci telefonu
Ja: potem wrzucić do kompa i 3 razy przeklnąć że komp nie wykrywa 6280
Ja: wrzucić na serwer
Ja: i co z tego mam?
Ja: mam z tego „dzięki”
Ja: może ewentualnie „dziękuję”
Ja: i chuj
Maciek: :*

Nie ma to jak odpowiednia motywacja do pracy :>
(To tak w nawiązaniu do wpisu o kolegach)

Odpowiedzi: 2

  1. a co byś chciał więcej w ramach podziękowań?;]

  2. Od Maćka? Hm… no… mniejsza z tym😛

Skomentuj

