#0025

Ja: ej, to wyślij mi tego maila jeszcze raz
Arek: ok
Arek: ale przy moim prehistorycznym sprzecie to troche potrwa
Ja: spoko, nie pali się
Arek: o
Arek: na przyklad
Arek: teraz wyskoczyl mi komunikat
Ja: ?
Arek: dorzuc koksu
Ja:😀

Od tego wpisu nie będzie tytułów tylko numerki…

Odpowiedzi: 4

  1. LOL🙂

  2. Co do tytułów ja proponuje jednak dawać normalne tytuły, bardziej zachęcają🙂

  3. Ale ich wymyślenie trwa średnio dłużej niż cała rozmowa, a i tak często palą puentę… Zastanowię się nad tym😛
    Albo zrobię jak w Chomiksie…

  4. Proste sarkastyczne tytuły, wierzę w Ciebie!😛
    Ewentualnie a la Chomiks też mogą być😉

Skomentuj

