#0032 – o tym, że Kadu ssie

Konrad: kurde, ściągnąłem nowe kadu i mam emotikony z pingwinami tylko[…]

Ja: głupie pytanie […]
Ja: zawsze chcą😛
Konrad: niestety nie rozróżniam emotikon, bo mam same pingwiny

Nie instalujcie nowego Kadu! :>

Pingwiny na Maku… no doprawdy…

Odpowiedzi: 3

  1. Co prawda to prawda… Poracha z tymi pingwinami… Ja pisząc na kadu zawsze wyobrażam sobie jak te emoty wyglądają w oryginalnym kliencie i generalnie zbędne mi te pingwiny…

  2. ale emotikony gg w kadu sa latwe do instalacji przeciez, musialem co prawda tego poszuakc ale sie udalo🙂 lepsze niz gg8 ;]

  3. Ja mam kadu specjalnie dla pingwinów😛 Co kto lubi.

Skomentuj

