#0036 – o tym, że nie każdy powinien robić strony WWW

Mój kolega zdecydował się zlecić pewnej firmie (której nazwy nawet ja nie znam) wykonanie strony internetowej. Miała być gotowa 2 dni temu, ale nie jest. Miała być wczoraj wieczorem (ale jej nie ma), albo dzisiaj. Tylko, że pojawił się mały problem…

Michał: wystepuje blad przy polaczeniu na Panstwa serwer ftp, wyglada na to ze
prawdopodobnie podano nam zle dane co do hosta ftp, nie mozna sie wogole
dostac pod adres:
Ja: podaj mi te dane co Ci wysłałem
Michał: Dane do FTP: Host: dumdum.dreamhost.com Login: *** Hasło: *** Dane do MySQL: Host: mysql.***.com Nazwa bazy: *** Użytkownik: *** Hasło: ***
Ja: FTP u mnie działa
Ja: FTP wpisałem nawet jeszcze raz dane
Ja: FTP skopiowane z maila do Ciebie
Ja: FTP i działa
Michał: wystepuje blad przy polaczeniu na Panstwa serwer ftp, wyglada na to ze
prawdopodobnie podano nam zle dane co do hosta ftp, nie mozna sie wogole
dostac pod adres:
ftp.dumdum.dreamhost.com

Zaczynam mieć obawy co do efektów ich pracy…

There are no comments on this post.

Skomentuj

